tearful goodbyes and new friends - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Hunnik - WaarBenJij.nu tearful goodbyes and new friends - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Hunnik - WaarBenJij.nu

tearful goodbyes and new friends

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 Oktober 2013 | Thailand, Bangkok

Hey iedereen,

Na woensdag heerkijk gegourmet te hebben met iedereen kwam toch echt het moment dat ik afscheid moest nemen. Tuurlijk ging dit gepaard met tranen en veel knuffels. 6 maanden is toch wel echt heel lang.

En toen was donderdag echt zover. 'S ochtends moest ik nog de nodige dingen doen en daarna ging ik samen met mn moeder op weg naar het vliegveld, voordat we er waren was er toch nog een stress moment er stond namelijk een omleiding aangegeven, maar die bleek alleen voor vrachtverkeer te zijn dus konden we we terug. Op schiphol ingecheckt, nog even wat gedronken en al veel te snel was het tijd om afscheid van mn moeder te nemen. Heel veel tranen later zat ik dan toch in het vliegtuig. Eerst naar dubai met een stop van 3 uur. Op dubai is er een trein die je naar de gate brengt, tenminste de gate waar ik moest zijn, maar wist ik veel dat dat zo was dus toen was ik iets later bij de gate dan verwacht, maar voordeel: ik hoefde niet te wachten om het vliegtuig in te mogen:)

Na nog een vlucht van ong 6 uur zit ik dus nu in Bangkok, en is mijn ticket naar phnom penh geboekt, wat nog een heel gedoe was omdat ik geen ticket van cambodja naar een andere plek heb, maar t is goed gekomen.

Nu wil ik jullie graag voorstelllen aan babar en pedro, pedro is braziliaans en babar nederlands. Zij waren mijn eerste vrienden op deze reis:). Marielle, die naar bejing vloog heeft een foto van mij met pedro en babar gemaakt. Later ontmoette ik xander en pim uit enschede. Beetje jammer dat jullie niet zo dicht bij koh san road zitten jongens, maar t was wel gezellig! Thanks. Nu dus hier in bangkok in een hostel. Ik zit op een kamer met 10 mensen en 2 meiden willen misschien ook naar het zuiden gaan dus we zullen zien. Voor nu ga ik lekker rustig aan doen, want ben best moe naar zo'n lange reis en over een paar dagen naar het zuiden.

Liefs inge

• 04 Oktober 2013 - 14:05

Edith Willemsen:

Hallo Dappere meid.

Heel veel avonturen samen met Pedro en Barbar.Maar natuurlijk kom je nog veel mede reizigers tegen waarmee je leuke vriendschappen gaat sluiten.

liefs mam

• 04 Oktober 2013 - 15:36

Rob:

hahahaha Een heel goed begin van de reis met pedro en barbar.

• 04 Oktober 2013 - 16:04

Mirjam :

Mooi stukje van je eerste dag/vlucht Inge! Heel veel plezier en natuurlijk ook met Pedro en Barbar ;-)

• 04 Oktober 2013 - 20:20

Ies:

hey Meiske
    Een goed begin is het halve werk. Rust goed uit en daarna genieten!!!!!
    X papa en Annie

• 04 Oktober 2013 - 23:16

Manon:

Lieve Inge.. Veel plezier op je reis!

Maak er een mooie tijd van. Ik vind je ontzettend stoer!!

X Manon

• 13 Oktober 2013 - 12:22